منشأ لکه های بارداری-حاملگی- کجاست؟! علل و پیشگیری

منشأ لکه های بارداری-حاملگی- کجاست؟! علل و پیشگیری

بارداری باعث ایجاد تغییرات متعددی در بدن زن هم از نظر جسمی و هم از نظر عاطفی می‌شود. این امر به دلیل  تغییرات هورمونی می‌باشد. با اینکه برخی از زنان به دلیل درخشندگی پوست خود زیبا می‌شوند، اما برخی دیگر پوستشان خشک، خسته و ضعیف به نظر می‌رسد.

اکثر زنان در دوران بارداری با مشکلاتی مانند تیره شدن پوست یا حضور لک‌های قهوه‌ای رنگ ناخوانده‌ای روی پوست صورت یا بدنشان مواجه می‌شوند که به آنها در اصطلاح پزشکی «ملاسما» یا در اصطلاح عمومی «لک‌های دوران بارداری» گفته می‌شود و به دلایل مختلفی در پوست گردن، گونه یا بینی مادران ظاهر می‌شوند.لک‌های قهوه‌ای رنگ معمولا در سه ماهه دوم بارداری ظاهر می‌شوند و با متولد شدن نوزاد و همینطور کاهش سطح هورمون‌ها تخفیف یافته و بهبود می‌یابند.

علل ایجاد لک‌های حاملگی
تغییرات هورمونی
تغییرات هورمونی در دوران بارداری و مصرف قرص‌های ضدبارداری که هورمونی هستند، فشار مضاعفی به کبد وارد می‌کنند. این فشارها رسوباتی ایجاد می‌کنند که مانع ترشح صفرا می‌شوند؛ همین موضوع باعث می‌شود به مرور لکه‌هایی روی پوست ظاهر ‌شود. به همین دلیل برخی از خانم‌ها ممکن است در دوران بارداری با این لکه‌ها مواجه شوند.

تغذیه نامناسب
از آنجایی که کبد قادر به از بین بردن همه سموم بدن نیست، برخی از مواد غذایی به راحتی قابل هضم و تجزیه نیستند و کبد را دچار مشکل خواهند کرد پس اگر می خواهید کبدتان به درستی کار کند تغذیه مناسب داشته باشید.

از خوردن این مواد غذایی پرهیز کنید.
از خوردن غذاهای کنسروی و فست فودی و همچنین غذاهای سرخ شده با روغن زیاد یا غذاهایی که چربی بالایی دارند، خودداری کنید (مصرف روغن های جامد و مایع بازاری اکیدا ممنوع. روغن کنجد خالص و ارگانیک راجایگزین کنید)
برخی از غذاها با یکدیگر سازگاری ندارند، به همین دلیل بهتر است باهم خورده نشوند. به عنوان مثال ماست به همراه تخم مرغ نباید خورده شود؛ اشتباهی که خیلی از افراد انجام می‌دهند. حتی خوردن ماست با ترشی و همچنین تخم‌مرغ با ترشی توصیه نمی‌شود. کبد برای هضم و آنالیز این مواد انرژی زیادی را صرف می‌کند اما درنهایت ممکن است یکسری مواد زائد وارد کبد و سپس خون شوند و لکه‌های پوستی را ایجاد کنند.
پنیرهای شور یا پنیرهایی که مدت زیادی است در یخچال مانده‌اند را بهتر است دور بیندازید و از خوردن آنها صرف‌نظر کنید.
قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید

این مورد هم نیاز به توضیح بیشتر ندارد. چه باردار باشید چه نباشید قرارگیری در معرض نور مستقیم و شدید خورشید به پوست شما آسیب می زند. قطعا در دوران بارداری این تاثیر به مراتب بیشتر خواهد بود، پس حواستان به پوستتان باشد.
عوامل تشدید کننده لک ها
بوتاکس
تزریق ژل
استفاده از لیزر
کرم‌های لایه بردار شیمیایی
کرم‌های جوان کننده پوست
قرار گرفتن در برابر نورخورشید
استفاده از کرم های ضد لک
استفاده از محصولات حاوی عصاره سویا
استفاده از عطرهای شیمیایی، دستمال مرطوب، وسایل
آرایشی، کرم‌های برنز کننده و…

 

بارداری٬ پیشگیری از لکه های بارداری٬ علت لکه حاملگی٬ علت لکه های بارداری٬ لکه بارداری٬ لکه حاملگی٬ لکه های بارداری٬ لکه های بارداری چیست؟٬ منشا لکه های بارداری


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : سه شنبه 6 آذر 1397
چرا همیشه احساس خستگی می‌کنیم؟ ۱۰ دلیل شایع احساس خستگی

در اینجا به ۱۰ دلیل شایع احساس خستگی مزمن اشاره می‌کنیم که سه تای اول، از بقیه شایع‌تر هستند:

۱- غذایی که می‌خورید
همان‌طور که می‌دانید یکی از بهترین مواد خوراکی انرژی‌زا، قند و شکر، قهوه و مواد غذایی کافئین دار است؛ اما مسئله آنجاست که بعد از مصرف این مواد غذایی و انرژی‌زایی آن، یک خستگی شدید و نیز نوسانات قند خون به وجود می‌آید.

لذا به دنبال یک برنامه غذایی سالم باشید، یعنی رژیمی حاوی میوه و سبزی و پروتئین‌های خالص و بدون چربی.

به گفته پزشکان، داشتن یک برنامه غذایی متعادل و سالم تأثیر واقعاً مثبتی در کاهش خستگی شما دارد و داشتن یک برنامه غذایی نامتناسب، تأثیری عکس.

۲- مدتی که می‌خوابید
خیلی از افراد به دلیل زندگی پرمشغله و یا به هر دلیل دیگری به‌اندازه کافی نمی‌خوابند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید، لازم است از مصرف نوشیدنی‌های کافئینی چند ساعت قبل از خواب جدا خودداری کنید. قبل از خوابیدن تلویزیون را خاموش کرده و محل خوابتان را آرام و بدون استرس نمایید.

۳- میزان ورزش و فعالیت بدنی شما
ورزش‌های روزانه مثل پیاده‌روی، اگرچه نقش مؤثری در افزایش سطح انرژی و شادابی روحی و جسمی شما دارند، اما لازم است برنامه‌های ورزشی را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که حداقل سه ساعت بازمان خواب شب شما فاصله داشته باشند، مخصوصاً ورزش‌ها بدن‌سازی و ورزش‌های سنگین. لازم است حداقل ۳ تا ۴ ساعت قبل از خواب این ورزش‌ها تمام‌شده باشند.

توجه: درست است که شروع ورزش، حتی ورزش سبکی نظیر پیاده‌روی در افرادی که تابه‌حال کم‌تحرک بوده‌اند، عامل اصلی خستگی آن‌ها می‌شود، اما واقعیت آن است که تداوم این ورزش‌ها به‌مرور به یک عامل انرژی‌دهنده تبدیل خواهد شد.

اما آیا دلایل جدی‌تری هم برای خستگی وجود دارند؟
دلایل خستگی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به نظر ساده می‌آیند و با تغییرات ساده‌ای در سبک زندگی قابل‌دسترس هستند؛ اما شایع‌ترین دلایل احساس خستگی آن‌هایی هستند که در ادامه می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم.

پس اگر شما بعد از اصلاح سه علت بالا، همچنان احساس خستگی مزمن را داشتید، ممکن است پای یکی از مشکلات زیر در میان باشد:

۴- کم‌خونی
کم‌خونی یکی از شایع‌ترین دلایل احساس خستگی دائمی است که با انجام یک آزمایش خون ساده می‌توان به آن پی برد. این مشکل بیشتر در زنان وجود دارد، مخصوصاً خانم‌هایی که قاعدگی سخت و طولانی‌مدت را تجربه می‌کنند.

درمان کم‌خونی به علت اصلی کم‌خونی و نوع آن بستگی دارد؛ اما ازآنجایی‌که شایع‌ترین نوع کم‌خونی در جامعه ما کم‌خونی ناشی از فقر آهن است یک رژیم غنی از مواد غذایی آهن‌دار و یا مصرف شربت و قرص آهن می‌تواند درمان‌کننده باشد. البته باید به پزشک مراجعه کنید تا علت کم‌خونی شمارا تشخیص دهد و نباید خودسرانه قرص آهن بخورید.

۵- کمبود مواد مغذی
مواد مغذی مانند پتاسیم و منیزیم نقش مهمی در سوخت‌وساز بدن و انرژی‌زایی دارند. کمبود این مواد مغذی در بدن را نیز می‌توان با انجام آزمایش خون تعیین کرد.

۶- مشکلات غده تیروئید
پرکاری و کم‌کاری تیروئید هر دو باعث احساس خستگی می‌شوند. با توجه به شیوع بالای بیماری‌های تیروئید، لازم است با انجام یک آزمایش خون از وضعیت هورمون‌های تیروئید خود مطلع شوید.

۷- دیابت
گروهی از بیماران دیابتی که همواره قند خون تنظیم‌نشده دارند، چه آن‌هایی که دارو مصرف می‌کنند و چه آن‌هایی که داروی خاصی را استفاده نمی‌کنند، معمولاً در ملاقات با پزشک خود احساس خستگی و بی‌حالی را گزارش می‌کنند.

پس اگر شما احساس بی‌حالی و خستگی دائمی، تاری دید و پر ادراری دارید، به شما توصیه می‌کنیم که آزمایش قند خون ناشتا را حتماً انجام دهید.

۸- افسردگی
اگر شما احساس خستگی و کسالت دارید و این احساس همراه است بااحساس ناامیدی، غم و اندوه و کاهش اشتها، احساس می‌کنید چیزی شمارا خوشحال نمی‌کند و دلیلی برای خوشحالی و شادی نمی‌بینید، ممکن است به افسردگی مبتلا شده باشید.

پس این احساس را دست‌کم نگیرید و با مراجعه به روان‌پزشک، از تشدید این علائم و جدی‌تر شدن بیماریافسردگی خود پیشگیری کنید.

۹- اختلالات خواب
اگر هیچ‌وقت احساس سرزندگی و پرانرژی بودن ندارید، یکی از علت‌های ممکن، اختلالات خواب است، مخصوصاً اگر در زمان خواب خروپف هم می‌کنید. خور و پف می‌تواند یکی از علائم بیماری آینه خواب باشد.

آینه خواب یکی از شایع‌ترین اختلالات خواب است. مبتلایان به این بیماری در خواب دچار قطع و وصل شدن تنفس می‌شوند، اما برای این بیماری درمان نیز وجود دارد.

۱۰- بیماری قلبی تشخیص داده نشده
خستگی می‌تواند علامت بیماری قلبی نیز باشد، مخصوصاً در زنان. محققان می‌گویند اگر شما با ورزش کردن مشکل‌دارید، ورزش را از سطح سبک شروع کنید.

اما اگر بعد از مدتی حتی با کاهش شدت ورزش، شما همچنان احساس ناراحتی می‌کردید، ممکن است بیماری قلبی تشخیص داده نشده علت خستگی شما باشد.

 

خستگی٬ درمان خستگی٬ درمان خستگی با طب سنتی٬ علل خستگی٬ کمبود مواد مغذی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : سه شنبه 6 آذر 1397
پیری پوست

پیری پوست: پیری بخشی از دوران زندگی آدمی است که در طی آن بدن تغییرات زیادی می کند. معمولا این تغییرات از سنین حدود ۴۰ سالگی شروع می شود.  با افزایش سن، پوست ما هم تغییر می کند.

چگونگی پیری پوست و اینکه در چه سنی پوست ما شروع به پیر شدن کند به چندین عامل بستگی دارد، از جمله:
سبک زندگی؛
رژیم غذایی؛
وراثت؛
دیگر عادات شخصی (مانند سیگار کشیدن و مراقبت روزانه از پوست)؛
تاثیر نور خورشید در فرآیند پیری پوست:
نور خورشید هم یکی از عوامل دیگر پیری پوست است. قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض خورشید، علت اصلی آسیب به پوست است. آسیب خورشید به پوست ناشی از نور ماوراء بنفش (UV) است که سبب تخریب بافت الاستین در پوست می شود و در نتیجه پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست دهد و چروک شود. آسیب اشعه ماوراء بنفش به پوست در طولانی مدت حتی می تواند سبب بروزسرطان پوست شود.

سایر عوامل مؤثر بر پیری پوست عبارتند از:

از دست دادن بافت چربی بین پوست و عضلات (پشتیبانی زیر جلدی)؛
استرس؛
تأثیر نیروی گرانش با افزایش سن بر پوست؛
مراقبت روزانه از پوست؛

تغییرات پوست در اثر پیری عبارتند از:
خشک شدن پوست؛
نازک شدن پوست؛
پوست به راحتی کبود می شود؛
چروک شدن و جمع شدن پوست؛
بروز لکه های قهوه ای که به لکه های پیری معروفند؛
افتاده شدن پوست اطراف دور چشم، پلک ها و گونه ها؛
خشک شدن  و چروک شدن پوست در دوران پیری به دلیل از دست دادن آب پوست و کاهش فعالیت غدد چربی پوست به دلیل تغییرات هورمونی می باشد. البته گاهی ابتلا به بیماری هایی از جمله بیماری های کلیوی، کبدی و دیابت می تواند مشکلات پوستی را تشدید کند.

آیا می توان از بروز تغییرات پوست در دوران پیری جلوگیری کرد؟
در پاسخ باید گفت خیر. پیری پوست روندی اجتناب ناپذیر است. البته همانطور که ذکر کردیم با استفاده از روش های مراقبتی می توان این فرآیند را به تأخیر انداخت و کاهش داد. البته باید توجه داشت که این مراقبت ها را باید از سنین جوانی آغاز نمود.

به عنوان  مثال، استفاده از ضد آفتاب با SPF حداقل ۳۰ و لباس های مناسب برای زمانی که در معرض نور شدید خورشید هستیم، شستشوی روزانه پوست با محلول های مناسب و استفاده از کرم های متناسب با پوست بدن، رژیم غذایی مناسب، عدم استفاده بی رویه از فست فودها و مواد غذایی ناسالم، داشتن سبک زندگی درست و سالم، دوری از استرس و برطرف نمودن بیماری های زمینه ای که بر کیفیت پوست تاثیر دارد (از جمله بیماری های کبدی)، می تواند تا حدود زیادی تاثیر محیط بر پوست را کاهش دهد و فرآیند پیری پوست را به تأخیر اندازد.

درمان بیماری های کبدی:
همانطور که گفته شد، درمان برخی از بیماری های زمینه ای از جمله بیماری های کبدی که تاثیر مستقیمی بر پوست بدن دارد می تواند برای داشتن پوستی بهتر بسیار موثر باشد. با توجه به اینکه هنوز درمان قطعی برای بیماری های کبد و خصوصاً کبد چرب در طب نوین وجود ندارد، تاکید پزشکان برای درمان این بیماری ها اغلب بر رعایت مواردی از قبیل کاهش وزن و چربی خون و کنترل دیابت است. از طرف دیگر مصرف بسیاری از داروهای شیمیایی در طولانی مدت سبب ایجاد بیماری های کبدی می گردد. اما در طب سنتی با استفاده از خواص بعضی گیاهان دارویی و فرآوری آنها محصولاتی تهیه شده که از این طریق به آسانی و با موفقیت زیادی کبد چرب درمان می شود. از جمله این محصولات می توان به شلیور اشاره نمود. اما باید توجه داشت که تنها مصرف دارو کافی نیست و برای نتیجه بهتر باید پیش نیازهای درمانی نیز رعایت شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله شلیور را مطالعه کنید و یا از مشاورین ما بهره گیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : سه شنبه 6 آذر 1397
ساک دستی

شماره تماس:02144264482

 

 

 

 

 

ساک دستی گلاسه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : پنج شنبه 7 آبان 1394
ساک دستی

 

 

 

 

ساک دستی گلاسه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : شنبه 18 مهر 1394
جعبه
 
 

ساک گلاسه کاغذی یکی از بهترین های تبلیغات محیطی می باشد که چنانچه با دقت و زیبایی طراحی ر افراد بیشتری می ماند همچنین چنانچه از استحکام کافی  برخوردار باشد ماندگاری بیشتری خواهد داشت و مدت زمان بیشتری از آن استفاده خواهد شد.
ساک گلاسه کاغذی بطور متداول بر روی کاغذ گلاسه چاپ می گردد که از نظر کیفیت چاپ پذیری بهتری نسبت به نوع کاغذ تحریر یا مقوای پشت توسی دارد اما می شود روی هر نوع متریال کاغذ یا مقوا آنرا چاپ نمود.
در زیر اندازه های انواع ساک دستی آورده شده است که بر اساس آن می توانید ابعاد و اندازه مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید بدلیل نوسانات قیمت کاغذ نمی توان قیمت ثابتی اعلام نمود شما می توانید از طریق ایمیل نوع در خواست خود را به صورت مکتوب اعلام نمایید و ظرف مدت یک روز کاری استعلام خود را دریافت نمایید .
کاغذ متداول گلاسه 170 گرمی می باشد شما می توانید بر اساس نوع گرماژ کاغذ نوع پوشش روی کاغذ گلاسه ( سلفون مات ،سلفون براق ، یووی ، یو وی موضعی ، اکریلی ، امباس ، طلاکوب و….) استعلام خود را اعلام نمایید ذکر شماره تلفن ، مسوول پاسخگو ، نام شرکت الزامی می باشد .

نکته: کاغذ بالاتر از گرماژ 170 گرم نیاز به ساخت قالب دارد و هزینه آن به مجموع هزینه چاپ اضافه می گردد.

چاپ : چاپ ساک دستی گلاسه می تواند تک ، دو رنگ ، سه رنگ ، چهار رنگ ویا پنج رنگ با رنگهای پنتون باشد .

گرماژ کاغذ : 135 گرم ، 150 گرم ، 170 گرم، 200 گرم ، 250 و….. در مورد کاغذ گلاسه و مقوای پشت توسی از 200 گرم به بالا 



:: برچسب‌ها: ساک دستی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394

اختراع فن چاپ درحقیقت به قرن ها پیش از گوتنبرگ، که نامش به عنوان مخترع چاپ در تاریخ به ثبت رسیده است، برمی گردد. آسوریان چند هزار سال قبل از میلاد بر خشت هایی از گل‌رس مهر می‌زدند. استعمال حروف قابل انتقال نیز میان سال‌ها ی 1051 و 1058 در چین آغاز شد. مخترع این حروف فردی به نام پی‌شنگ بود و حروف هم از گل‌رس ساخته می‌شد. حروف دستی و حروف قلعی که پس از آنها به کارآمد، هیچ یک رواجی نیافت، بر عکس حروف چوبی متداول شد. تا این‌که در سال 1440، گوتنبرگ ظاهرا بدون اطلاع از کار چینی‌ها، حروف قابل انتقال را اختراع کرد و برای هر یک از حروف الفبا یک حرف جداگانه به کار برد.

حروف متحرک را چینی‌ها اختراع کردند، ولی گوتنبرگ که حرفه اش زرگری بود، آلیاژ مناسب برای ریخته گری حروف را از سرب و آنتی موآن به دست آورد و سپس نسبت هر یک از این دو فلز را به گونه ای انتخاب کرد که حروف بیش از حد سخت و نرم نباشند. وی برای مرکب چاپ هم فرمول مناسبی یافت و خلاصه با رفع موانع و حل مشکلات عمل چاپ را میسر و اجرایی کرد. تقریبا 20 سال پس از نخستین تلاش ها ی گوتنبرگ در امر چاپ ،این صنعت با استفاده از سطوح برجسته در ونیز، فلورانس، پاریس و لیون در حدی مختصر و محدود رواج یافت. اما دستگاه چاپ گوتنبرگ، به علت هزینه ها ی بسیار زیاد فقط برای ثروتمندان قابل دسترسی بود و به همین دلیل تا مدت ها ی طولانی استقبال چندانی از آن نشد. 300 سال پس از اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ، نمایشنامه نویسی آلمانی به نام آلوئیس زنه فلدر، چاپ سنگی یا لیتو گرافی را درسال 1796 میلادی اختراع کرد. 

هر سنگی که متن یا تصویر با این روش روی آن نقش می بست ، برای چاپ حدود 750 نسخه عملکرد مطلوب داشت و پس از آن نقش روی سنگ قابل چاپ نبود. اگر چه درباره شروع چاپ سنگی در ای ران روایات متعددی وجود دارد، به نظر می رسد چاپ سنگی را برای نخستین بار میرزا صالح شیرازی در تبریز راه اندازی کرد.

برای ورود به آشنائی با ماشینهای چاپ، ابتدا انواع چاپ (های که امروزه فعال است) را لیست می کنم:
-چاپ مسطح
Letter Press
-چاپ افست (ورقی – رول)
-چاپ فلکسو
-چاپ هلیو
-چاپ صنعتی
Pad Printer
-چاپ سیلک
-چاپ دیجیتال 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : 11 مهر 1394
انواع ساک دستی

انواع ساک دستی

ساک دستی و ساک خرید گلاسه: این نوع ساک دستی و ساک خرید روی کاغذها و مقواهای گلاسه از گرماژ 80 کرم تا 300 گرم قابل تولید هستند که قابلیت سلفون کشی هم دارند.

ساک دستی و ساک خرید فانتزی: این نوع ساک دستیو و ساک خرید کاغذی از کاغذهای بافت دار و طرح دار تولید می گردد و قابلیت سلفون کشی را ندارند.

ساک دستیو ساک خرید تحریر: این نوع ساک دستیو ساک خرید کاغذی از جنس کاغذهای تحریر یا مقواهای کارتی تولید می گردد و قابلیت سلفون کشی ندارند. بنابراین استحکام کمتری دارند و بهتر است در ابعاد کوچک تولید شوند.

ساک دستیو ساک خرید کرافت: کاغذ این نوع ساک دستی وساک خرید ها کاغذ ارزان تری به نسبت بقیه مدل های ساک دستیکاغذی می باشد و برای چاپ روی آن باید نهایت دقت در طراحی انجام گیرد. این نوع ساک دستیو ساک خرید کاغذی معمولا برای کارهای پر تیراژ استفاده می گردد.

ساک دستیکاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند.

 

با این که این که تصور می شود ساک دستیتبلیغاتی کاغذی، به دلیل جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به دلیل داشتنروکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا 10 کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.

البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده و برای چنین مقاصدی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : 11 مهر 1394
ساک دستی گلاسه

ساک گلاسه کاغذی یکی از بهترین های تبلیغات محیطی می باشد که چنانچه با دقت و زیبایی طراحی ر افراد بیشتری می ماند همچنین چنانچه از استحکام کافی  برخوردار باشد ماندگاری بیشتری خواهد داشت و مدت زمان بیشتری از آن استفاده خواهد شد.
ساک گلاسه کاغذی بطور متداول بر روی کاغذ گلاسه چاپ می گردد که از نظر کیفیت چاپ پذیری بهتری نسبت به نوع کاغذ تحریر یا مقوای پشت توسی دارد اما می شود روی هر نوع متریال کاغذ یا مقوا آنرا چاپ نمود.
در زیر اندازه های انواع ساک دستی آورده شده است که بر اساس آن می توانید ابعاد و اندازه مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید بدلیل نوسانات قیمت کاغذ نمی توان قیمت ثابتی اعلام نمود شما می توانید از طریق ایمیل نوع در خواست خود را به صورت مکتوب اعلام نمایید و ظرف مدت یک روز کاری استعلام خود را دریافت نمایید .
کاغذ متداول گلاسه 170 گرمی می باشد شما می توانید بر اساس نوع گرماژ کاغذ نوع پوشش روی کاغذ گلاسه ( سلفون مات ،سلفون براق ، یووی ، یو وی موضعی ، اکریلی ، امباس ، طلاکوب و….) استعلام خود را اعلام نمایید ذکر شماره تلفن ، مسوول پاسخگو ، نام شرکت الزامی می باشد .

نکته: کاغذ بالاتر از گرماژ 170 گرم نیاز به ساخت قالب دارد و هزینه آن به مجموع هزینه چاپ اضافه می گردد.

چاپ : چاپ ساک دستی گلاسه می تواند تک ، دو رنگ ، سه رنگ ، چهار رنگ ویا پنج رنگ با رنگهای پنتون باشد .

گرماژ کاغذ : 135 گرم ، 150 گرم ، 170 گرم، 200 گرم ، 250 و….. در مورد کاغذ گلاسه و مقوای پشت توسی از 200 گرم به بالا می باشد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : 11 مهر 1394
ساک دستی کرافت

نطر به اعمال اصلاحات اساسی در فرایندهای تولید انواع ساک دستی کاغذی، بهای چاپ این نوع محصول، علیرغم افزایش غیر قابل پیش بینی برخی از اقلام ملزومات اولیه، کاهش کاملاً محسوسی را نسبت به قیمت های گذشته به خود داشته است. به همین منظور نظر شما را به مشاهده تعرفه های جدید جلب می نماییم. اما پیش از آن، در نظر گرفتن نکات زیر ضروری به نظر می رسد:


1- برای انواع ساک دستی از سایز P-00 الی P-04 (یک تکه) برای سفارشات 500 تایی هم قیمت، براورد گردیده و اعلام شده است.

2- برای انواع ساک دستی از سایز P-05 الی P-17 (دو تکه) برای سفارشات 500 تایی به شرط یکسان بودن (قرینه بودن) طرح دو طرف و دو عطف ساک دستیقیمت محاسبه شده و درج گردیده.

3- به قیمت های مندرج در تعرفه ها در صورت تحویل در کارتن، از سایز P-00 الی P-04 (یک تکه) به ازای هر 1000 عدد مبلغ 30 هزار تومان و از سایز P-05 الی P-17 (دو تکه) به ازای هر 1000 عدد مبلغ 40 هزار تومان بابت هزینه بسته بندی اضافه می شود.

4- همچنین در سفارشات تک رنگ یا دو رنگ، اگر طراحی به نحوی باشد که میزان مصرف مرکب چاپ در یک یا دو رنگ، بیش از حد معمول چاپ باشد، به ازای هر رنگ به بهای هر عدد ساک برای ابعاد P-00 تا P-04 (یک تکه) پنجاه هزار تومان و برای ابعاد P-05 تا P-17 (دو تکه) یکصد هزار تومان افزوده خواهد شد.

5- لطفا برای بالا رفتن دقت و کیفیت طراحی، به نقشه مونتاژ که در بالای هرصفحه از تعرفه آمده توجه فرمایید.

6- فقط ساک دستی با جنس “کرافت” با دسته تقویتی تولید می شود. لذا در صورتی که سفارش شما برای حمل بار نسبتاً سنگین مورد استفاده باشد، برای آن کاغذ 200 گرمی و یا بیشتر در نظر بگیرید!

7- در صورت تحویل در کارتن، به قیمت سفارش، متناسب با نوع و تعداد آن، هزینه بسته بندی اضافه می شود. (میزان این هزینه در بالای هر یک از صفحات تعرفه مشخص شده)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : 11 مهر 1394